Föreläsning, bussfärder, vitaminer och lipbutter

Dagen började med en föreläsning i skolan som faktiskt var väldigt intressant. Vi fick också tillbaka våra tentor idag med en "spoiler alert" från vår lärare att ingen blivit underkänd. Yeeej!

Efter skolan gick jag till sjukhuset, som ligger rätt nära, men kunde för mitt liv inte komma på vad jag skulle göra där. Så jag åkte hem. Efter att ha varit hemma ett tag frågade min ena rumskamrat ifall jag hade köpt vitaminerna. Vitaminerna! Och självklart finns dom bara på "riktiga" Apoteket. Så det var bara att ge sig av tillbaka till sjukhuset för att köpa vitaminerna.


Jag hade lite tid över innan bussen hem skulle gå så jag kilade in i en mataffär för jag behöver någonting mjukgörande att ha på läpparna såhär i vintertider och hittade då detta.




Har aldrig prövat det förut så ska bli intressant att se om det är något bra.

Kommentera här: