Blodprov igen

Pratade med min läkare för en stund sen och utan att gå in på allt för många detaljer så behöver jag lämna blodprov idag. Igen. (Jag var och lämnade blodprov i måndags inför operationen och dom jag ska lämna idag är helt orelaterade från dom i måndags)

Jag är helt otroligt svårstucken. (Det brukar alltid krävas minst 3-4 försök) Så när det gick på första försöket i måndags blev jag jätteglad. Ända fram till när hon som tog provet sa "Man ska tydligen inte ropa hej förrän man är över bäcken" och jag insåg då att det slutat komma blod.

Vi försökte med andra metoder och det kom en del blod till men det finns en chans att vi inte fick ihop tillräckligt med blod ändå. Isåfall måste jag komma tillbaka och ta om proverna. Yeeej!

Så nu är det bara att hoppas på att det går bättre att lämna blodprov idag (Även fast jag tvivlar på det) och att jag slipper ta om proven från i måndags. 😝

Kommentera här: