Vad jag läser just nu

Jag skrev ju om Hungerspelet-böckerna för ett tag sedan men min vana trogen lyckades jag inte hålla mig till en bok utan hoppade vidare till nästa. Just för tillfället läser jag tre olika böcker.

Ljudbok: "Falleri fallera falleralla" av Carin Gerhardsen

Talbok: "Liftarens Guide Till Galaxen" av Douglas Adams (Jag läser visserligen om den bokserien för jag vet inte vilken gång i ordningen men den är så bra att den tål det)

Fysisk bok: "Kiss - Den osminkade sanningen" av Carl Linnaeus

Hur gör du som läser? Håller du dig till en bok? Läser du växelvis? Tröttnar du snabbt? Och när jag ändå är igång, har du tips på en bok som man bara måste läsa?
1 xofmidias:

skriven

"non-fiction": samma böcker, återkommande, under flera år. sällan från pärm till pärm.

"fiction": på väg till jobbet, varje dag - föredragsvis sci fi/cyberpunk (gör underverk för håret).

fjärrlån + bibliotek = sant.

allt virilio rör vid blir till guld:
http://www.amazon.com/Open-Radical-Thinkers-Paul-Virilio/dp/1844672085/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1449690296&sr=8-6&keywords=paul+virilio

och så förstås:
http://www.amazon.com/Quantum-Thief-Jean-Flambeur/dp/0765367661/ref=la_B003VNOJY6_1_1_twi_mas_1?s=books&ie=UTF8&qid=1449690514&sr=1-1

men det vet du ju redan. *hint hint*

i månens namn

/Com Truise

Kommentera här: