Varför?

Hur har jag kunnat låta det bli så här? Hur har det kunnat bli så att jag inte har någon energi?
Saker som jag tyckt, och tycker, har varit roliga (som att skriva, diskutera mm) kkänns numer mest bara som en börda.

Ibland känns det som att jag helst av allt skulle vilja stanna inne i min lägenhet för evigt och bara kolla på film och tv-serir. Men jag vet ju att det inte går och, framförallt, så är det inte det jag vill egentligeen. Men varför får jag då dessa tankar? Varför gör jag alrdig någonting!?

Det kanske märks att jag är inne i en mindre bra period just nu där det mesta, inlusive mig själv, bara känns dåligt och/eller tråkigt?
1 [email protected]:

skriven

Blir du påverkad

2 [email protected]:

skriven

Det blev skickat innan jag skrev klart.

Blir du påverkad av mörker och jul? Jag tycker det mer är sitta inne och de film väder, ingen snö här heller som lockar ut en.

Kommentera här: