Sjukt skolarbete

Jag må vara riktigt sjuk, må skit och känna mig som att jag blivit överkörd av ett stort fordon av valfritt slag men jag har ändå lyckats hålla näsan i böckerna ett tag idag. Egentligen har jag väl inte så mycket val heller eftersom uppsatsen ska vara inne 1/12.

Någon som vill gissa vad min uppsats ska handla om?


Nu ska jag gå och äta den matlåda som jag gjorde samtidigt som gårdagens middag. Jag tänkte att det kunde vara en bra idé eftersom jag inte kände mig så direkt pigg och kry. Fan vad jag älskar mig själv ibland!
1 Viola:

skriven

Verkar bli intressant :)

2 Hannah - Id est:

skriven

Det hoppas jag att det blir också. :)

(Men jag är ändå väldigt nervös, min första uppsats på universitetet ju. :p)

3 Laks - den djurrättande feministen:

skriven

Haha, va bra X)

Kommentera här: