Läkarbesök en tidig morgon

Har inte sovit bra alls inatt men var tvungen att masa mig upp tidigt för ett läkarbesök. Jag börjar kunna gå bättre och bättre efter operationen och trots att jag fortfarande använder två kryckor får jag beröm för att jag går så bra. Senast idag av min läkare. Jag har visserligen provat att gå utan kryckor men det är inget snack om saken, jag rör mig lättare och fortare när jag använder dom.

Efter läkarbesöket begav jag mig till apoteket för att hämta ut min medicin

Efter apoteket, i väntan på bussen hem, gjorde jag någonting väldigt ovanligt för att vara mig. Jag köpte kaffe. Jag dricker annars bara te, och inte ens det sker så särskilt ofta.

Just nu sitter jag på bussen hem och när äntligen når mitt mål tänker jag ta en snabb dusch och sen ta mig en välförtjänt tupplur.

Kommentera här: