Tiden går..

Det är mycket födelsedagar nu. Igår var jag på 6-års kalas för min kompis dotter och nästa vecka fyller min lillasyster 16 år.

På kalaset igår var det många som sa att det hade gått så fort och att dom inte kunde fatta hur födelsedagsbarnet hade blivit så stor. Nu har jag bara känt henne sen hon var fem år så jag kan inte direkt säga så om min kompis dotter. Men det stämmer allt för väl in på min lillasyster.

Jag kan inte fatta att hon till hösten börjar andra ring, i mitt huvud går hon fortfarande på dagis!
Jag har visserligen också lite svårt att "acceptera" att jag fyller 25 i år, eftersom jag inte känner mig så "gammal" men det är en helt annan sak med ens syskon.

Det spelar ingen roll att mina bröder snart är 22 år och min lillasyster snart 16, i mitt huvud kommer dom alltid vara dom där små typerna som terroriserade mig, aldrig lät mig leka ifred med mina kompisar och snodde mina grejer.

Hör ni det skitungar!

Kommentera här: