Ingenting ont..

Jag är visserligen vaken mitt i natten. Igen.
Jag kan visserligen inte sova. Igen.

Mina sömnproblem är oerhört frustrerande men ibland kan det leda till oväntande saker. Bland annat så har ju nu lyckats få igång mitt internet igen. Det ha krånglat och/eller legat nere en hel del den senaste tiden, därav min stora frånvaro här.

Jag har tänkt byta mitt nuvarande mobila bredband till ett "fast" bredband via (fiber)stadsnätet.
Men det hela blev lite krångligare än jag tänkt mig, bland annat på grund av att utrustning som är essentiell för att kunna få internet inte finns i min lägenhet. Så då måste jag kantakta hyresvärden så att dom kan sätta upp en sån och dä är det i sin tur väntetid.

Plus en massa annat trassel som jag itne orkar gå in på.
Men för tillfället fungerar i alla fall mitt mobila bredband igen så jag försöker se det från den ljusa sidan.

Kommentera här: