Fullspäckat schema

När jag loggade in på bloggen nu så insåg jag att det är ca 1,5 vecka sedan jag skrev senast. Det sjuka är att det inte alls känns som om det var så längesen. Dagarna går otroligt fort nuförtiden känns det som, inte för att det blir mörkt tidigare och tidigare utan för att jag har så mycket att göra.

Vissa dagar (som t.ex idag) känns det som om jag bara hinner kliva upp ur sängen innan dagen är slut. Hur ska man kunna hinna med skolan, läxor, träffa vänner och familj, hushållssysslorna och dessutom hinna med sig själv? Det är ett mysterium för mig.

Idag blir det i alla fall en tidig sänggång eftersom jag ska med en buss tidigt imorgon bitti men innan dess tänkte jag krypa ner i sängen med ett par rostade mackor och kolla på några tv-serie avsnitt. Tv-serie nörd som jag är så är det riktigt roligt att många serier börjar komma igång igen nu efter sommaruppehållet.

Kommentera här: